Alahai En.Somi

Alahai en.somi....dh 3 ari cirit birit. X tau la apa yg dimknnya smpai gitu skali...sian aku tgk dh lembik dh...ari ni aku paksa gak dia keklinik wlapun dia x mau...( nape la kebykkan org laki susah sgt nk gi klinik @ hospital.bkn kena sembelih pun)...kali ni paksaan berhasil,ke Hospital Pakar Annur arah tuju ku...

Sampai hospital, cari parking mmg susah kt situ. Aku terpaksa parking kt blok blkg n menapak kt sana,tp sblm tu aku dh drop en.somi kt dpn hospital.. Nasib kami baik skit sbb org x ramai,en.somi pesakit no.2...

Tiba masa utk berjmpa doktor...
En.somi menceritakan segala perasaannya...doktor cek gula n tekanan...Allahu Akhbar, Allah maha besar...gula 14, tekanan 150/100... Tp doktor kata blom boleh buat kesimpulan lg sbb baru ari pertama n en.somi dh sarapan td, so besok kena dtg lagi utk check up keseluruhan...utk kali ini,lega skit tp masih tetap risau...ikhtiar...ikhtiar...aku kena berusaha dan terus beruasaha....kita tgk esk mcm mna?

DOKTOR JMPA LAGI BESOK!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan